Fredag

Halloj!

Min fredag började med att jag fick magknip och låg på golvet i en halvtimme och klarade inte av att röra mig! Så jag blev sen till skolan, en jag missa inget jätte viktigt som tur var. Sen så åkte jag och Aisha på studiebesök på ett gruppboende. Och efter det slutade vi..


Jag mötte upp söta Frida och tog en sväng vid Hornstull där vi sen stötte på Adela vid ett fik så vi satte oss där och fika i ett par timmar. Skit mysigt var det. Sen åkte jag och Frida vidare till Ringen och jag köpte mig en klänning! Så ja nu e jag hemma städade efter byggkillarna och haft en vilostund nu innan jag ska äta och fixa mig för utgång!!

Hoppas ni haft en bra Fredag och att ni får en toppen kväll!!

Är det någon som vill ha inträdesbiljetter till Chaplins i kväll och i morgon?? Det blir Karaoke och massa dans. Det kostar 29kr i Baren till 23:00 (öl, vin och cider)... KOM!!

Nej nu dax för mat!
Kram

Kommentarer
Postat av: frida

fina jennie<33

2009-09-05 @ 23:12:50
Postat av: Jennie

Naaw saknar dig!!

2009-09-06 @ 02:38:13
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test