God morgon

Hej

Ligger i sängen och mår som bäst just nu! fast måste gå upp nu för att fixa mig. Men har ingen ork att ta mig till skolan. Dels för att det finns saker som gör att jag inte vill.. Men nu har äntligen mina lärare fattat vad det handlar om!!

Men det är bara att stå ut denna dag. vi ska träffa alla  1or och 2 or och ha gemensam aktivitet som klassen bestämmt Får se hur det går. Jag ska fota så jag slipper göra sakerna! haha. Efter skolan ska jag hem för att plugga och sen ska jag städa lite mer! snart klar =) ahaha


Men just nu är de lite stressigt om dagarna så förlåt att jag inte är så jätte jätte aktiv och lägger ner tid på ett inlägg! men det kommer! =)

Ha en super bra dag nu!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test