God morgon...

Ååååå... Jag är sur på min klocka! Jag skulle ju sitta på et tåg nu på väg till kursen jag ska vara på. Men nej, min kl ringde inte för nu har den stannat igen! skit klocka fattar inte va det är med den!! någon som vill köpa en ny till mig?? jaja..

Linnéa som jag skulle åkt med har varit på akuten hela natten så hon svarar inte i tel så antar att hon ligger hemma och sover för då lär hon inte vara på kursen!! Men kursledaren sa att vi fick komma lite senare!!! men jag vill åka nu!!!..

Juste, gårdagen har ni inte hört om!..
Jag åkte till Skarpnäck där jag träffade Sofia och Johnny på lokal puben och vi gick igenom turné filmerna eftersom vi ska sätta ihop dom. Och söta Sofia har snart gjort klart "huvudfilmen"  Johnny bjöd oss på öl och pizza och sen startade det upp karaoke me like! så de vart lite sjungande. Det såg ut som att alla som var där inne var riktiga stammisar riktigt läskigt och jag tycker de e konstigt me stammisar på jobbet. Men detta va nog läskigaste:P träffade även min gamla fritidslärare!! jupp Sara min gamla lärare var där fett kul!

Me många om och men kom jag hem tillslut. Mötte Maria äntligen fick jag träffa henne. Även Martin fick jag träffa så det vart ett litet bättre avslut av kvällen =) Älskar dig Maria!!

Men jag kommer nog ta med mig datorn hinner inte skriva så mycket mer nu måste packa dessutom! men jag vill bara sova viiidare!!! ghaa.. haha..sorry har/är typ trött, panik, ångest och samtidigt glad!! konstigt..

Nä nu får vi höras senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test