God morgon!

God Morgon på er!

Idag ställde jag kl på 11 och jag gick upp redan kl 9 eftersom byggkillarna stör hela tiden!! Dem är här redan innan kl 7 på morgonen. Det är helt otroligt!. Blir lika arg varje gång eftersom det är förta morgonen på länge jag kan få sova ut!. Men nee. då ska dom störa..
Men jag är inte bitter för det. Idag har jag bara en lektion och det är Estetisktval. Och jag har blid eftersom det inte finns musik i våran skola. Men jag har hamnat i en bild grupp där det är en hel klass och bara lilla jag...Så de kommer bli som att börja i en ny klass på Onsdagar..Hehee..

nej nu blir de en dusch och sen ska jag in mot stan och äta mat de lutar mot Taco Bar eller LIlla Asien. =)

Hörs senare

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test