Good night!

Hej

är riktigt trött nu. Sitter med en kopp te och känner att jag bara skulle vilja lägga mig nu nu nu..tvättade idag känns riktigt bra att få ha rena kläder nu ett tag =) haha.. Becca gjorde mig sällskap ett tag. Även Martin så det var roligt.. fast jag mårskit dåligt. Fattar inte att jag orkar egentligen. Men allt kan stanna upp bara för att jag e sjuk. Ska försöka ta mig till skolan i morgon. Får se hur det blir.

Men de e rätt viktiga lektioner och min grupp ska sätta ihop ett arbete om Egyptien som ska lämnas in. Och jag vill känna mig som en i gruppen och hjälpa till!!

Men nu orkar jag inte sitta uppe i onödan. Sov gott så hörs vi i morgon!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test