Heldag med mamma och UÖ och SSU!!

Hej

Ja det har vart en bra dag. Var me min underbara mamma vi åt lunch gick runt i affärer och sånt. VI åkte även och klippte oss! är rätt nöjd faktiskt!! hihi.. Alltid mysigt att träffa mamma.

Efter det tog vi en fika på Unga Örnar. Jag fick även arbeta lite.. eller det var typ över 1000 brev jag skulle fylla med massa info men de vart inte klart. Jag och Linnéa skulle på SSU möte kl 18, de va rätt intressant. vi har bestämmt va vi ska göra under de närmaste veckorna så det ska bli roligt och se va som händer på den fronten. Men SSU slår inte Unga Örnar. För UÖ kommer alltid va BÄST!!

Efter det givk jag och Linnéa och fikade träffa en kompis en stund som körde hem oss och sen satte vi oss vid datorn och kolla på IDOL..såå roligt!! Nu ligger sötisen och snarkar här så bäst att jag oxå gör det. Ska få upp henne i morgon!!

Juste..I morgon ska jag åka till Värmdö för att tälta med skolan.. fy fan..ser inte fram emot det riktigt. Eftersom jag inte gillar saker man gör tillsammans med andra klasser riktigt.. känner typ ingen så. Men bäst att se allt positivt!!

Vi hörs i morgon god natt!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test