Hemma från skogen!

Hallojsan

kom nyss hem och jag är helt död i kroppen! Det började med att vi kom till Ingarö och skulle gå till tältplatsen vet inte riktigt hur långt de var. Kanske 3 km. Vi gick igenom en ko hage och vi tältade i en får hage haha.. skit läskigt när man hörde ett får inne i skogen i natt när man var ute och pissa!! haha..

Vi gjorde i orfning vår mat på stormkök. Jag gjorde bacon och pasta och till de majs. Gott var det. Sen efter middagen så drog aktiviteterna igång. Vi skulle göra ett uppträdande och min grupp ville att jag skulle sjunga och dom spelade intrumment av pinnar haha.. de va roligt. Sen så var de lite annat smått och gott som hände. Vi grilla korv och då åkte en kille i från berget i vattnet de va typ en av de roligaste sakerna haha..

Vi spela kort i tältet precis som på Unga Örnar det var mysigt måste jag säga haha.. Men sen var de dax att försöka sova.. bara det att killarna från en av de andra klasserna kastade kottar och förstörde vårat tält. så vi låg i ett tält som var ner sjunket typ och det var trasigt över allt.. men de gick, jaa..

vaknade av att de droppa.. seriöst de droppade i från tältduken rakt i mitt öga.. nästan så att jag trodde att nån hällde vatten på mig. Men antagligen var det för att takduken låg på innetältet och då blir det så.. J*vla killar!! men det va bara packa ihop och ta sig till bussen. Nu ska jag byta om ohc fixa lite för jag börjar igen 11:15 med redovisning. så bäst jag snabbar mig nu!!


Hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test