Hemma!

Halloj!

Vart lite panik på eftermiddagen. Freddy behövde hjälp att få med sig allt han köpt till studion i dag så hälpte honom. Sen så satte jag ihop trummsättet helt själv! och ja jag är stolt hihi.. Men mitt huvud gör fortfarande ont. Sen kom Martin dit och vi spela lite och sånt.

Efter det vart det Pizza hos Martin och sen tog jag och Freddy oss hem. Jag mötte nyss upp Frida i Slussen, vi satte och och åt lite glass och pratade på donken. Och nu e vi hemma hos mig. Vi får se va vi hittar på men nåt ska vi orka med!! hehe.. Börjar skolan halv 2 i morgon så de e lugnt. I morgon blir de nog en hel del som ska göras.

Ska fota med Tove träffa Madde kanske och fika och så vidare.. men de morgondagens bekymmer:P

Ha det bäst och sov gott

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test