I'm losing control or maybe not!?

Nu har jag gjor klart allt in för i morgon och helgen. Det tar extra tid när man inte mår så bra!. men men..
Börjar 8:05 i morgon så måate krypa ner igen. regnet öser ner här på gatan lite små läskigt men mysigt att lyssna på.

Det jobbigaste me denna dag har varit att jag faktiskt har fattat att det inte verkar finnas riktiga vänner!! i bland finns dem och i bland inte. Och när man vill hjälpa tillbaks så släpper dem inte in än. Så nu har jag lärt mig en sak!!
- Ska sluta dela med mig förmycket och låta vänner få ta kontakt och för hoppningsvis fatta att jag tycker detta är väldigt jobbet. Men jag deppar inte för det. Är mest besviken. Som tur är så har jag vänner som finns där som man kan umgås med! det är bara det lilla extra som saknas!

Sov gott nu alla så hörs vi i morgon!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test