Lördag!

Hejsan

Ligger fortfarande nerbäddad i sängen och nu börjar jag bli trött på att ligga här i sängen. Framförallt att ligga här själv. Solen skiner ute och jag hade tänkt att ta mig en tripp till Ringens köpcentrum. Ska handla en present till Johnny somska ha 50års fest på Örnboet i kväll! Oj va det kommer att bli roligt vill jag lova.

Jag ligger och funderar rätt mycket på hur jag ska fixa i min lägenhet så att den blir mysigare. Har ju ändrat sängen och känner att det är rätt mycket mer jag vill göra åt den. Kan filma en liten rundvandring senare. Men det jag ska göra nu är att läsa i Naturkunskaps boken och skriva ner vad jag gillar att göra på fritiden till Engelska provet på Onsdag. "Jennie har skaffat sig framförhållning" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test