Måndagar är verkligen inget för mig!

Hej

Är hemma idag. Så typiskt jag som verkligen hade tänkt att kliva upp och ha en toppen dag i skolan. Men i stället så vart jag hemma. Har inte sovit i natt pga min hosta och andning. Det är verkligen inte roligt att vara sjuk och alldra minst när jag har så mycket att göra.

Men jag har pluggat redan en massa så det är bra. Har även gjort lite små ändringar i bloggen! Hoppas det fungerar att se för er. tryck annars på F5! så uppdaterar den sidan! Jag blir galen på byggkillarna dem står och bankar hela tiden och de känns i hela lägenheten! Och nästa vecka ska dem göra något med hissen så då lär det bli ännu värre. Eftersom jag har hissen vägg i vägg. Men men. Inte ska jag klaga!

Nu ska jag göra varma koppen och smörgåsar. Hörs senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test