Maria Tenggren

MIn älskade vän Maria och jag har vetat om varandra sen vi var typ 7 år. Vi träffades inom Unga Örnar. Vi har varit fiender under åren och vi har varit i Danmark 2005 på läger!Det är nog ett utav många bra minnen med Maria!..Men nu har vi varit med varandra 24/7<3

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och finns för dig lika mycket som du finns för mig!! De du har hjälpt mig med har ingen annan någonsin gjort bättre! och du är verkligen en riktig vän. Även våra ävevntyr kommer jag minnas länge haha.. Du vet precis va jag menar! Jag hoppas verkligen att det går bra med skolan nu för dig!


Jag finns här Maria vill inget ont!

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test