Musik<3 Jag

Heej

Som ni vet så älskar jag att sjunga och allt som har med musik att göra. Jag har haft ett litet projekt med en musik kompis så förra veckan så gav jag han en text som jag ville att han skulle kolla på om den var bra nog att göra till en sång och nu ringde han och sa att han har gjort den till en sång!! fattar ni hur stort detta är för mig. Visst jag har massa andra kontakter med att få börja jobba tillsammans med honom kommer att bli riktigt roligt!!. =) hihi..

Grattis till mig!!
Detta var 2007 när jag vann skoltävlingen i 9an..
Jag vill tacka min musiklärare att han tvinga mig sjunga och att han valde Främling.. =)

 

Nej fortsätta att städa var det juuu =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Patric

Värsta mini-carola! Henne har jag träffat, mini-carola alltså =P

2009-09-03 @ 16:22:30
URL: http://www.dude.se/
Postat av: Jennie

haha "mini.Carola" haha tack du ska få min autograf nån dag!

2009-09-03 @ 21:12:48
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jävlar va bra du är gumman!!

2009-09-04 @ 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test