Mysig Tisdag!

Idag har de varit massa mys men familj. Först var jag med min mamma och hämtade massa saker i från Värmdö. Vi tog en sväng till Brisak och jag handlade hem mat! Super bra! (tror inte att jag handlat så mycket på länge) så det blir middag famöver i nån vecka! =)

Men efter att mamma åkte här i från fick jag veta att jag skulle träffa Jessica och Magnus och åka till Mormor och Morfar för att äta middag och fika! Alltid lika mysigt! saknar alla utav dom eftersom det var ett bra tag sen jag träffade dem! Så i dag har jag haft en bra dag fast jag inte varit så jätte pigg. Men när jag drog hem träffade jag en kompis i Medis, vi gick en låååååång promenad i typ 1,5 timme. Vi pratade om allt som hänt sen vi träffades sist! Alltid lika roligt att få träffa honom! Sen nu när jag kom hem kollade jag på Andra Avenyn och nu är det IDOL. så vi får höras lite senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test