Myskväll med mina två underbaraste vänner!

Hejsan

Idag har jag haft en första dag i skolan på en vecka. Det känndes bra efter mötet och nu vet skolan mer hur jag vill lägga upp mina studier! Men innan det träffade jag Beckiz och My. Det var roligt, Beckiz kommer nog få minst ett jobb i alla fall!

Efter det åkte jag till skolan och pratade och sen var det lektion. Som vanligt är det strul med lärare som behandlar elever dåligt. Blir så arg så jag försökte hjälpa den tjejen som sa saker som var dåligt. Vi gjorde det verkligen inte på ett dåligt sätt. Men läraren kan inte höra saker som hon har gjort fel! Man bör inte vara lärare i så fall. Efter det gick jag iväg med läraren och hon börja gråta och säger hur mycket skit hon får och jag berättade på ett bra sätt igen hur vi menade och då förstog hon nog. Men att säga att nu fan orkar jag inte med er, det kan man inte göra som lärare. dålig stil.

Men men. Nu ska jag fixa mig för jag ska på tjejkväll med vattenpipa och vin till Sofia även Maria ska vara med. Underbart! Varit med Maria efter skolan och fan va underbart! Tack hjärtat!

Nej nu är klockan mycket.
Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mjo kan ju hoppas man får minst ett jobb :D

2009-09-29 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test