Nattblogg!!

Hallojsan!

Kom nyss hem i från Chaplin. Blev inge fotande med Tove det får bli en annan dag. Trädda Madde som följde med och tog en öl och vi snacka lite och hade det mysigt. Sen gick hon hem och jag och Paulina sjöng en massa hihi.. det var en kort och bra kväll!

Jag ska ju upp om 6 timmar för att ta mig till skolan så det är bäst att jag lägger mig innan jag får jätte ont i huvudet igen. Och föresten. Förlåt att jag inte kom till Harrys Dan! de får bli en annan gång!! =)

Dagens horoskop för Vatumannen!

Your energy levels are sure to last far longer than those of your peers today,
so make sure that you've got plenty to do in the absence of others.
Your great ideas should keep you busy 'til late.

Sov så gott så hörs vi i morgon!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test