Pluggat i 2 timmar.

Halloj!

Äntligen färdig. Har gjort ett par uppgifter som ska lämnas in. Dessutom ska denna i religionkunskap lämnas in om 9 dagar. Men kände att det var lika bra att lämna in det redan. Eftersom jag hade tid över nu. Men för att vara sjuk och vara mig så är jag stolt att jag klara 2 timmar utan något annat att göra!..


Min projektgrupp ska byta uppgift. så det blir ingen parkfest med Uö..Vilket är super trkigt. Men jag får ta det med en nypa salt och visa att jag är stark och kan vara stor flicka och tänka att det är inte allt här i världen! Men jag såg en stor möjlighet för gruppen att kunna lyckas bra.

Men nu ska jag försöka få i mig mat och se om jag får tag på Freddy. Hörs senare =)

Kram

Kommentarer
Postat av: fia

hihi jaa tack! och jättegärna en fika med supersöta jennie någon dag :)

2009-09-01 @ 14:44:55
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Tolis

Nu har jag valt ut 10 finalister till veckans blogg tävling, kolla om du var en av dom! :)

2009-09-01 @ 14:53:53
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test