sånt bara du och jag kan komma på!

Hej

en kompis ringde nyss och de var ett väldigt roligt samtal kan fortfarande inte sluta skratta för min han lät så förvånad, irriterad och tyckte de va pinsamt på en och samma gång!! haha

Hej Jennie gumman!
Hej söt!
Allt bra
Jodå.. Hur rullar livet själv?
de rullar neråt. Du vet götbacken?
Ehhh ja?!
Jag rullade ner för den men fan inte fick jag ett skut!!!!
Öhh..va?
ja du vet.. Ö ö öö Åååååååå!!
Hahaha de låter som att du nyss fick en liten orgasm!!?
JAAAAA!! det e ju så de låter alla fall killar!
Hahaha...jaså du det säger du. Och hur vet du det?
och varför skulle du just få de om du "rullat" ner för Götbacken?
Men hallå Jennie har du missat det?:O
Antar det..
Igår när jag gick hem där ifrån var de en brud o en kille som seriöst rullade ner där och hade sex!!!
Hahah..ofta:O och du gjorde så klart samma sak?
Ja men jag rulla in i en papperskorg bara innan tjerna han se mig!! och de gjorde ont!!
Naaw stackare.. Kan inte vara lätt!!
Nee så funderar på att gå tillbaka i kväll e du på??
HAHAHAA!! nä inte direkt gubben :P

Hahahaha...han e typ världens sötaste vän o är super glad att vi har kontakt igen!!
ska fixa mig nu!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test