Sånt man inte kanske brukade göra förr..

Hellooj!

Vaknade nyss och de e strålande väder ute tjohooo.. Idag börjar jag med att ha Elevråd kl 12 och sen har jag lektion halv 2 till 4 och då är de bild..fett skönt. Igår kväll tog jag med mig mina makskolvar och gick över till Bella och Emma som flyttat till Södra station nu en vecka!

Super kul va det. Jag skrattar nog aldrig så mycket när jag e med folk fan.. helt underbart! Bellas lilla kärlek var där och de va roligt. Vi åt glass, popcorn och kolla tv/film. Efter det så gick vi en prommenad till Medis, då kom även Martin förbi så jag fick träffa honom lite.. så jaa de slutade med att jag somnade i soffan hos Bella tills jag kände att de va dax att tra hem.

Men i dag efter skolan ska jag faktiskt på en föreläsning om Feministisk arbetsmarknads- och ekonomisk politik. Det ska bli spännande att gå på. om du e intresserad så häng på =)

Men nu kära vänner måste jag plugga och sen städa innan jag måste dra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test