Sen blir det Lunch med mamma!

Halloj..

Sitter och pluggar för inlämingen av ett arbete ska in innan Lunch! så de kommer bli bra. Men snart ska jag åka till Gullmarsplan för att möta upp min mamma och äta lunch och kolla runt lite. Kanske ta en sväng till Kopparmora för att ta med lite saker där i från.

Idag ser jag fram emot kvällen. Ska på mitt första SSU möte!! så det ska bli kul. Sen i helgen blir det SSU kurs för nya medlemmar. Men dom kommer bli nöjda med mig. Dem har velat fått in mig i SSU nu e 3 år men jag har inte vägat ta steget. Men nu känner jag att jag kan bara vinna på att gå med. Annars e det bara hoppa ur:P

Bilder från helgen!!

Nej nu ska jag iväg =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test