Serverar mig själv lite frukost på sängen!

God Morgon.

Vaknade utav mig själv runt 10, så skönt att kunna sova ut och kunna vakna positiv. Skolan börjar kl 13 35 så jag har tid på mig idag =). Och de är bild i 2 timmar och de är nog den bästa lektionen. Slipper helklass och de är typ 5 pers som går i bildgruppen.(vet inte varför det är så några)

Det är en stor dag för mig idag, för i dag ska jag sjunga i en tävling och jag hoppas verkligen att jag kommer på en bra plats! Många utav er vet att jag älskar att sjunga och utan sången klarar jag typ inte att leva! mycket viktig del i mitt liv! ahah.. Men i alla fall. Tyvärr går det inte att komma på tävlingen. Jag har inte berättat detta riktigt för någon. Det är bara ett få tal vänner som vet. Vill inte riktigt göra en för stor sak utav det hela. Men håll alla tummar för mig att de går bra för mig i kväll!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test