Sol vind och vatten..

Helloj

Kom nyss hem i från skolan och de va som sagt var bild i 2,5 timme så inge jobbig lektion. Men de var ingen jag kände så satt typ bara för mig själv o gjorde det jag skulle göra. Det e typ så det egentligen alltid borde vara för då jobbar jag mer hahaa..

(Från förra årets bildlektion)


Jag gick ner i tvättstugan och tänkte kolla tiderna. Men de går typ inte att tvätta eftersom byggkillarna håller på där nere. Känner inte för att stå där o känna mig ivägen. så hmm...va ska jag nu göra?? haha. Antar att jag aldrig kommer få tvätta och kunna använda mina kläder! stackars mig..nä de ska nog lösas nu borde dem i alla fall fatta att jag vill tvätta.

Nu ska jag städa här hemma och få dit de sista sakerna så de blir hemtrevligt på riktigt. Och det måste jag göra riktigt fort känner jag. För Tove väntar på att vi ska fota. Men som sagt jag vill göra det tråkiga först och se fram emot något roligt! =)

Så vi hörs snart igen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test