Sova, ja tack!

Yes, now it's time for bed! I have a long day tomorrow. And I have English peopel to meet up and show them Stockholm and a date whit my sister! Ja jag har precis skrivit en engelska uppsatts som ska va klar till Onsdag så där av engelskan haha.. Inte den bästa engelskan men guuuud va jag har lärt mig att våga tala det språket nu under turnén och allt! *Jennie är stolt*


hihi.. Jag har även haft ett jobbigt beslut att berättat idag. Men det har löst sig för han fattade precis men vill inte släppa taget. Så nu får vi se vart de leder.. haha. Killar är såååååååå konstiga i bland måste jag säga. Okej även tjejer kan vara det och framförallt jag när de kommer till ämnen jag vill rymma i från!

Men nej sova var det jag skulle göra. Inte förklara sånt här. Jag ska berätta en historia om mig i morgon tänkte jag. Typ i stilen " Från att jag hade självförtroende till att de var borta och nu sakta kommer tillbaka" Det är ett viktigt samtalsämne just nu bland vänner och framförallt tjejer som jag ha kontakt med och inte mår allt så bra! Därför ska jag försöka förklara hur jag har byggt upp det igen! För det kan ju vara så att de fungerar på flera =)

Sov gott nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test