Vad lär man sig utav detta!?

Hej

Vilken dag!!
skolarbete, springa runt på stan, åkt buss, sjungit, fotat, träffat skådespelare pratat om gud! Hur mycket mer hinner man på en dag! haha!

Idag i skolan så hade våran klass satt ihop en heldag med 1-2or som går Pedagogik och ledarskap. Vi delades in i grupper då man skulle göra saker som var på pappret!.

Min grupp va super rolig. Vi fråga två äldre män:
En av tjejerna frågade:
"vad är meningen med livet"
Då svara männen typ:
- Ja att leva full ut!
Killen i våran grupp vräker ut sig:
" Näää SEX!!"
ena mannen sa då att där var han snabb!! de kanske stämmer!! ahaha..så roligt var det.

Sen skulle man läsa tidningen upp och ner. En av tjejerna gjorde det och gubben brevid mig fråga varför hon läser upp och ner? gör man det nu för tiden som ungdom? eller är det ett annat språk?

Sen hände massa andra roliga saker. vi sjöng ihop 50 kr på 5 min och träffade två skådespelare i från Andra Avenyn!! wohooo!

Ja sen så vart de fika i skolan och ett trevligt avslut på dagen. Men ja. som sagt skolan suger på att ta tag i saker just nu. Snart säger jag stop på riktigt för jag orkar inte leva i min egna värld i skolan!
Nu är det så att jag ska ta reda på hur man ska lämna in vårt första projektarbetes del!! sen fortsätta att städa!

(bilder från dagen kommer senare)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test