Var positiv!

Halloj sötisar!


Vet ni va jag tycker?

jag tycker framförallt att tjejer ska börja tänka positivt när de gäller sin självbild. Jag tycker att det är så tråkigt att det är så många som ställer sig framför spegel varje dag och tänker saker som gör en deppig!

Tänk i stället: Jag är snygg och jag vet det! idag ska jag visa att jag tycker om mig själv!.. Det är så jag gör för att känna att jag klarar av mina dagar. Så därför vill jag att flera ska se att de faktiskt hjälper! Pröva i allfall! =)

(Bild från min och Toves fotodag)

Så kom ihåg! tänk positivt ,jag vet det är svårt, men försök verkligen! Jag mår redan bättre =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag tycker att du har visat dig stark gumman och du e cool som visar att man kan må bättre!!! keep going girl!! vi saknar föresten dig här!! Puss

2009-09-03 @ 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test