Varför just i dag?

Halloj.

Vaknade första gången runt 6 och kände hur mitt huvud nästan ville spränga sig, magen ville vrida sig och hur typ halsen bränner. Så jag tänkte att om jag sover lite till kanske det blir bättre. Men icke..Så nu sitter jag me te koppen och halsduk och tycker rätt synd om mig själv och min projektgrupp!. Jag ville ju till skolan i dag!! tro det eller ej men det är faktiskt sant!.

Men i stället får jag vara hemma och ta de lugnt. Städa lite mm.. Fast jag ska åka och träffa Freddy idag igen. Och ta mig till studion. Men det får jag känna efter senare om jag verkligen orkar!!..

Men ni får ha en härlig morgon och njut av att hösten börjar komma...fast jag gillar inte det!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test