Det är nu över..

Såå nu har jag klarat av sjukhusbesöket och läkaren gjorde ingen operation utan han ville vänta och se hur de blir. Men där emot gjorde han så att jag har ont igen och jag tänker inte riktigt gå in på detaljer för det vill ni ändå inte veta haha.. Det tråkiga e att jag har fått så pass ont att jag inte vet hur jag ska göra med Talang på Lördag.. Får se om jag kana röra mig så pass.

Jag går i alla fall inte som att jag skitit på mig denna gång :D

Efter läkarbesöket åkte jag och mamma till vårt hus och jag hämtade lite saker som jag saknade och sjöng så klart. Sen vart det fika hos Mormor o Morfar =)
Nu har jag vilat och känner för att fixa lite hemma, rensa massa papper och sånt. Även skriva APU loggbok får icke missa det. Sen kanske det blir en sväng ner till Jägaren en stund och sjunga någon sång. Beror på hur jag mår.  Juste ska lägga in dom få bilder jag har i från Lördagens kalas :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test