försöka ta sig till stan

Känner mig inte riktigt pigg på att ta mig till stan. Men vad gör man inte för att genomföra ett UÖ möte? Hoppas på att sl har fixat spåret i från skanstull till Centralen..orkar inte gå dit i denna kyla. Jag mår bättre nu i allafall.har fått i mig lite mat och magen bubblar annars så funkar det nog haha..



efter mötet kommer jag träffa A och vi ska nog ha en mysig kväll hemma eller sätta oss på ett fik och prata egenom saker. Vet inte riktigt om han känner för att gå förbi Jägaren, de hade varit roligt.. det vill säga i fall jag mår bra oxå haha.. Men jag orkar inte bara sitta hemma hela dagarna får ändå inget gjort.

Så nu ini duschen och sen börja ta sig till stan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test