Helgen

Ja i helgen har jag inte mått så bra alla gånger men så fort jag gjort något annat än att bara tänka på pappa så har det varit roligt..

Fredag:
Jag jobbade som Karaokevärdinna på Chaplins vilket var roligt att lära sig lite extra mer om! Tur att Aamanda var med och visade i början. Efter en helkväll där med brudarna så var det rätt skönt att vara den som var nykter och kunna skratta åt folket.. Efter stägning gick jag o Aamanda till Subway och köpte mat sen hem och sova.

Lördag:
Hemma dag och städa lite. Tänkte och sörde! Träffade Adela en stund och pratade lite. Efter det var det kalas för Johan o Roger. dom satte ihop sitt kalas och därför var det lite svårt att avstå att inte gå. Johan o jag gick på filmklubben med UÖ när vi var små så det var kul att jag fick komma! Massa vänner jag kände igen i från UÖ.. så det var super skoj!

Söndag: (idag)
Ojojoj..har så ont i huvudet så ska slappa hemma i alla fall tills jag kommer på något att göra.. Det är ju trots allt sista dagen som 19 åring!! hihi..Så vi får se hur det blir!

Kram

Kommentarer
Postat av: Storesyster...

Men gumman då!!!

Ring mig när du känner dig ledsen!!! Knäppis!

Va tror du att storesystrar ät till för egetligen va?



Kram Kraaaam!

2010-02-08 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test