Im moving on

Hatar gårdagen.. Det bästa med det var att A var där. Men det som hände runt om kring hatar jag! Jag orkar inte när ska folk fatta de. När ska så kallade vänner förstå att jag styr över mitt liv själv?..

Inge roligt för er att läsa om min kväll igår. Det finns bara en sak att säga, mitt liv är cp och jag funderar på att skaffa ett helt nytt liv. Byta vänner, bytta intresse.. Jag tänker inte vara den som bara sitter och tar in allt och sen deppar ihop hemma när ingen ser. Det är så mycket nu så nu sätter jag ett stop och går vidare för mig själv ett tag i alla fall.

Idag ska jag fixa hemma, tvätta och städa och försöka må bättre. Ska tänka på alla roliga saker som kommer hända nu i veckan i stället. Så vi hörs lite senare

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test