När tiden inte räcker till

Godmorgon..

Säger bara oj oj oj vilken mysig kväll jag hade igår. Det började med att jag var på en förträff med 31 barn som ska på lägret jag ska vara ledare på under sportlovet! Underbart söta barn. Vi har åldrarna 7-9 år och vi frågade dom va derars favorit mat var.. Så här svarade en kille i slutet:

Vad har duför favorit mat? Hmm..spenat, Sushi, ähhmm.. Har du något kött du gillar.. som typ kyck..Jaaa nu vet jag..GRISFÖTTER..!!! Hahaa..så barnet vill alltså ha grissfötter??
Sen frågade jag samma barn va han hatade..

Har du något du tycker mindre om? Ja, va var de pappa sa nu igen.. jag tycker inte om pizza, taco eller köttbullar med makaroner.. Nämen det som är så gott? det är det ju inte alls...!! Då kom hans pappa tillbaka och barnet sa att han tyckte att dom skulle gå! Pappan frågade varför och barnent svara: Ledaren tror inte att jag gillar grisfötter..!!!!

Pappan skrattar och kommer fram till mig och berättar att dom pratat om maten i bilen och pappan hade ställt samma frågor. Men bara det att barnet hatar egentligen sushi och som tur är Grisfötter.. Och gillar det han sa att han inte tycker om..

Men barnet kom fram till mig igen.. 

Duuuu, jag gillar inte Linspankakor.. Men vilen tur, för det kommer du inte att få..

Seriöst det barnet varsuper söt och jag är glad att detta sades efter mötet och inte när vi tog upp maten i hela gruppen! =)

Juste efter mötet så fikade jag med Marlene och Nike vi pratade massa minnen, tro de eller ej med att ha minnen med dom två små flickorna är rätt mysigt!... Efter det så åkte jag och Marlene hem till mig, spela musik och skrev lite små texter.. Massa mys, sen kommer hon tillbaka i kväll då det blir tjejmys igen!!!




Mina små brudar haha.. Tänk va roligt det är att vara med i Unga Örnar. Slipper tänka på åldrar.. Samma sak i karaokegänget..Jag är yngst, sen en tant på över 60år..så ja.. :D

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test