Presentuppvisning..

Gooood morgon, när kl ringde fick jag panik och trodde att jag hade försovit mig. Men neej, jag har vaknat exakt då jag skulle =). Så en bra start på dagen hoppas jag!..

Idag ska jag ha min första praktik så måste snabba mig nu innan jag måste gå. Efter den blir det nog en mysig kväll, först bli bjuden på middag och sen blir det nog Soft för att sjunga karaoke. I morgon får jag veta om jag ska opereras!!! Gahhaa...
Jag har loooovat er att visa presenterna och nu ska jag ladda upp filmen och så får vi nu se hur jag skötte present uppvisningen :D det var svårare än va jag trodde! 


 

Nu blir det frukst me nya te muggen och gosa smörgåsar.

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test