Sjukt tråkigt

Måndagar brukar vara jobbiga dagar då man vill ligga kvar i sängen och bara sega hela morgonen. Men idag ville jag verkligen upp och försöka kunna åka till praktiken. SL verkar ju inte fungera än helt som det ska. I alla fall, p praktiken idag skulle dels min lärare komma och kolla hur det har gått och så skulle vi åka skidor med barnen. Det är toppen väder i dag med sol och massa snö.

Men i stället ligger jag kvar i sängen denna måndag.. Hela natten har jag mått dåligt och vet inte va det kan vara, om jag ätit något dåligt eller om jag e magsjuk från helgen.. men men. jag får se och ta de lungt under dagen. Jag tänkte faktiskt koka mig lite nyponsoppa och ha lite keso på. Tror magen mår bättre av det än något annat som jag har hemma.




Juste bilderna i från helgen ska jag sitta med i dag och lägga upp. tyvärr kommer jag nog inte lägga upp så många bilder där barnen är med. Men några fick jag lägga ut =)
Har super många underbara bilder på barnen i backen! Om jag känner mig piggare i dag så borde jag sätta mig vid bordet och plugga och fixa till lite hemma och börja fixa in för nästa veckas lägervecka!

Hörs lite senare
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test