Tiden går till att plugga

Kära blogggäster, hur har ni det i dag och va ska ni göra i helgen? Själv ska Fredagsmorgonen spenderas framför datorn med rapportksrivning om Sexuella övergrepp! Fy fan va det inte är roligt att skriva om. Men det är bara att hålla illskan innombords ett tag till.

Det handlar om personer som blivit sexuellt utnyttjade på sina fosterhem eller liknande!

Citat: Våldtagen, sövd och skjuten med luftgevär

Fostersonen har utsatt Britt för våldtäkter, sedan 5-6 års ålder. ”Det började nästan med en gång när jag kom dit. Jag fick inte vara ifred någonstans. Jag berättade aldrig för någon om våldtäkterna i fosterhemmet, för sonen hotade att döda mig om det kom ut. Han sövde mig med eter flera gånger och sköt också på mig med luftgevär och jag träffades. Jag tror inte att föräldrarna har förstått detta. Jag sade det till sonen i vuxen ålder. Då sa han att våldtäkt inte finns, man är själv med på det.” Ur referat person 261, kvinna född på 1950-talet...

Nej nu ska vi inte deppa. Jag skriver mer om detta sen måste bli klar nu. Halva arbetet sparades inte igår när datorn dog..

Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test