11 månader kvar att försöka ta sig vidare.

Gårdagen var nog en favorit för mig. Jag var på karaoke tävlingen och mamma, Linda och Emma och massa annat folk var där och hejjade så det var super roligt. Vi åt middag först och sjöng lite uppvärmningslåtar och gjorde en musiktävling.. Det vart Evighet  av Carola och Tank you av Amy Diamond i tävlingen. Det vart så att andra valde vilka låtar jag skulle sjunga haha..Men men.. Jag gjorde bra i från mig och är nöjd och fick bra kommentarer utav juryn så jag ska försöka komma med nästa gång =)

Nar jag skulle sjunga så sa karaokevärden att nästa tävlande har gjort något jag aldrig skulle göra, och det är att ta med sig Morshaaan på krogen hhaha..Så min mamma vart omtalad igår och älskad.. Så nu har en till kommit in i karaoke gänget haha.. Efter allt detta så gick vi till Golden hits självklart var mamma med =) hahaha så underbart!

Även om jag inte vann i går är jag sjukt stolt över mig själv att jag vågade ställa upp och att min mamma var med under hela kvällen!!

Bilder kommer!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test