Det började skit slutade bra!

Kan verkligen inte sova så jag tänkte skriva ett litet inlägg om dagen..

Det var i alla fall så att jag och Jonas gick till Soft i kväll och åt middag och sjöng karaoke. Det var ritktigt roligt. Bra ljud hade dom när man sjöng! Wiii..Det bästa av allt var ändå.. Att han som är karaokevärd skulle välja ut 4 st som han ville skulle gå vidare till Karaoke deltävling.. Det fick jag veta innan jag skulle sjunga min sista låt. Inget mer med det, jag tänkte att ja va roligt dom har utagning i kväll för folk..

Men men men.. det jag inte visste var att det var kvällens karaoke som dom tog ut 4 personer till den här deltävlingen. så när jag och Jonas skulle gå tänkte vi att vi skulle kolla vilka som gick vidare... De första dom gör är att spela upp låten jag sjöng..Dom ville alltså att jag skulle vara med.. wiiiiiii!!!!

Så nu hoppas jag att så många som möjligt skulle tycka det var roligt och komma och lyssna på mig den 25 Januari när jag ska sjunga :D

Nej fan kl är 04:40 bäst att sova!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test