Förfest fest och efterfest..

Gahaa..mitt huvud börjar kännas lite tungt nu när jag kom hem men det känns inte så farligt trotts allt. Igår träffade jag Adela på kvällen och vi åkte och fikade med Sussie, rätt kul för jag tror jag fick lite sockerkick av coca colan jag drack. Men efter fikat så gick vi till Jägaren och åt middag med ett par vänner.. Självklart var det där förfesten startade. Det bästa med gårdagen var att jag fick dricka drinkar för någon annans bekostnad så det var ett par stycken.. Sjunga vart det oxå, det vart Starkare och Evighet.

Efter stägning drog jag och grabbarna vidare till Chaplins eftersom jag inte är 23 och kommer in på stället dom ville haha..men dom ville ha mig så då får dom skylla sig själva =) 

På Chaplins var även tjejerna så det var trevligt att träffa dom den lilla stund jag träffade dom! Men men..Efter lite sång och dans på Chaplins så vart det att äta kebab och sen drog vi hem till Liam (min störda granne) ahaha..Däe dracks de lite till och vi kollade på lite IDOL klipp. Vi gick väll och la oss vid 8 i morse och vaknade av att Liams telefon ringde heeeeela tiden!!!! Så lika bra att gå hem.. Nu är jag till och med pigg så får se va jag hittar på idag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test