Från 0-100..

Igår var min dag helt flippad..Skit rädd för att veta va som skulle hända i skolan när jag skulle vara där. Men det gick bra..Tills efter lunch när det var helklass och Religion. Åkte hem, mådde piss..Allt gick över efter ett tag då jag förstod var det var.. (går inte in direkt på allt) Sen mådde jag bättre och gick ner till Jägaren, ville eller orkade inte riktigt men tog mig i kragen ändå.. Väl  där träffade jag på ett par gamla klasskompisar från högstadiet..så det vart att jag stannade kvar hela kvällen..

Vilket inte verkade vara okej...Men men..i går var dagen helt död till helt underbar!

Men i dag blir det att plugga lite på projektarbetet, åker hem till Jonas och gör det Wiiii!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test