Fredag

Idag är det Fredag, solen skiner lite svagt och jag har sovmorgon. Fast jag utnyttjar den med att plugga =). Har inte lektion fören kl 15 50 i dag helt klart skönt att bara ta det lite lugnt! Jag sitter just nu även och ska lyssna på nya låtar som jag vill öva in mig på. Känner att jag bara kör samma låtar hela tiden om om igen..

Jag har försökt göra en design för min blogg men jag lyckas inte förstå mig på programet och mitt tålamod räcker inte.. får lixom inte till den perfekta designen.. Blää.. Någon som vill hjälpa mig?

Dagens planer

♥ Plugga
♥ Skolan
♥ Möte
♥ Fika med en vän
♥ Middag med en annan vän
♥ Utgång!!

Så nu hoppas jag på att jag hinner allt detta. Just nu är det lugnt och skönt. Men ojoj va tajt det blir i slutet.. Nej nu måste jag plugga vidare och få i mig lite lunch!

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Sofia kan säkert göra en header till dig, hon ska göra en ny till mig och Emma :) Hon är fett bra på sånt :)

2010-01-29 @ 14:59:41
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har pratat med henne men hon har fullt upp just nu. =)

2010-01-29 @ 15:04:44
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test