Helgen

Fredag:

Det var middag hos Jonas och efter det vart det att bege sig till Jägaren..Det var riktigt roligt massa folk där, Emut följde med och Jonas blev full på en drink..haha...Efter att sjungit där så åkte jag och Emut till Chaplin där Rebecca, Maria och Alexandra var..Även massa annat roligt folk.. Sen slutade kvällen med en kebab med Rebecca och Aamanda!

 

Lördag/Söndag:

Vaknade upp rätt så tidigt för att städa och lite sånt. Var bara hemma under dagen och på kvällen åkte jag till Tumba för att äta middag hos familjen. Det vart Älglassange :D mummsigt! Var kvar där hela kvällen. Sen runt 22 tiden åkte jag och syrran hem mot mig.
Men då hör hennes kille av sig och säger att han kommer hem en dag innan så det vart att jag vart själv i allafall. Men då åkte jag till Adela och Jocke och spelade Wii hela natten! Grymt roligt..Spelade i typ 5 timmar tror jag..

 

Jag och Adela åkte där ifrån runt 9 tiden..Satte oss på donken och tog e frukost och sen vart det att vi skulle handla på 7-eleven..Men det slutade med att vi satt där i från 11-13 för att vi skulle äta Lunch med Pontus tror jag han hette...haha. Det vart sushi och sen sov jag resten av kvällen typ.. Vaknade vid 20 tiden och gjorde mat.. Sen kunde jag inte somna på hela natten..så där av min trötthet..

 

Jaa det var min helg i helhet..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test