Kryssning med familjen!

Igår Lördag var jag på kryssning från 06-19 med La familja. Det var jag, Emma, Linda, Mamma och Stene resten var tyvärr upptagna. Målet med kryssningen var många men en av dom var så klart att handla öl och sånt till min och Stenes 70års fest..( vi fyller på samma dag så vi ska sätta i hop festerna) Hihii

Men vi åt frukostbuffén på båten när vi kom dit. Det är nog det bästa på båten..Sen vart det att vinna pengar på spelatomaterna så att man sedan kunde gå vidare till baren vilket vi faktiskt kunde! Tjohoo..Så efter allt de som vi var där för så var det karaoke så jag sjunger lite på förmiddagen och sen var det karaoke på vägen hem oxå! Hahaha..Hon som skötte karaoken fråga i fall det var jag som brukade sjunga på Jägaren..så det var grymt roligt då för jag fick djunga extra mycket och jag fick massor med fans!!! hehe

Sen när vi kommit i land så vart jag så trött så när jag kom hem somnade jag på direkten haha..kl var då 20 00..och vaknade till 4 timmar senare och försökte kolla på film men det gick inte så bra..! Ska försöka få bilderna av mamma snart!

I morgon är det karaoke tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test