Musikfråge tävlingen..

Har en liten rolig sak att berätta angående gårdagens händelse.. Vi var på Soft där dom har karaoke på Måndagar och även musikfrågetävling och jag var med några vänner och gissade lite då och då. Man ska alltså lyssna på en låt, säga vem som är artist och vad låten heter och även bonusfrågor.

Frågan var på denna låt och man skulle fylla i vem som sjunger och vad låten hette och vad gruppen hon är med i senaste platte hette!

Jag var den som kännde igen låten och kom på Roxett direkt och att hon heter Marie Fredriksson.. Och snabbt sa jag att låten heter Ännu doftar kärleken. Men andra gången vart det Ännu doftar tjärnorna!!.. Så jag fick höra rätt snabbt i mikrofonen att vi fick ett halft poäng bara för att jag e rätt söt..haha..Så Ännu doftar tjärnorna :P Kan någon förklara hur en stjärna luktar??

Men det var rätt sött så jag tycker de bara e roligt..!! hehee..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test