När guldet blev till sand.

Det är riktigt kallt både ute och inne. Inatt sov jag i tjocktröja o mjukisbyxor som vanligt och det borde inte vara så att det drar så pass mycket i från fönstret. Men men. Fick veta igår att en nära vän tog livet av sig. Känns inte så roligt..Hon ringde mig 4 timmar innan allt hände men jag svarade inte för att jag mådde dåligt..Fattar ni..Jag kanske kunde gjort att hon inte skulle tagit livet av sig! Känns förjävligt! Men jag ska inte tänka att det skulle kunna varit mitt fel. Jag kanske ändå inte kunnat hjälpt henne..

Jag kommer komma ihåg alla underbara stunder. Vi tältade på tomten en natt när vi var typ 11 år. Vi var skit rädda och hennes storebror gjorde seriöst så att vi pissa på oss. När vi cyklade runt hela Bagis och allt och lekte och hade oss... Nu när vi är äldre har vi tappat kontakten, men det gjorde vi inte hellt..Vi snackade dagligen nästan på sms eller msn..Träffades ett par gånger per år. Men nu är mitt liv tomt, ingen som skriver "Hej bästa Jennie, idag är det en ny dag och nya framsteg kommer ske. Idag har jag hjälpt en tant över vägen! Vad känner du att du ska uppnå idag? hiihii..Du är bäst sötnos, vad som än händer så älskar jag dig! " Inte många man kan skriva saker man vill uppnå och sånt med på en dag..Vi gör de rätt ofta och då brukade vi verkligen fixa saker. Hon har verkligen lyckats få mig klara av att göra småsaker jag inte hade vågat utan henne!

Jag älskar dig "Bumba" du o jag ses någon gång igen..Kanske som katter!
<3<3<3
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test