Söndag

Denna Söndag vaknade jag hos Jonas runt tre i eftermiddags, vart lite sent så vi tog sovmorgon kan man säga. Så jag åkte hemmåt för att fixa in för kvällens taco me UÖ men vi ställde in den. Så jag gick på bio med en tjejkompis och efter det tog vi en mysig fika. Kl vart 22 när vi var klara så vi tog en liten tur runt Medis och sen vart de hem. Väl hemma började jag städa..

Bara det att mitt uppe i det här fick jag en stor äcklig klump i magen och börja blöda näsblod och spydde..Enbart för att jag fick höra det jag fick höra..</3 Men ja..jag hoppas de fixar sig...

Nu är kl redan halv 3 och jag booorde sova just nu. Har läkar besök i morgon så ingen skola men på tisdag ska jag fan klara av skolan!! tjohoo..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test