Dagens mål!

Dagens mål var att jag skulle ta mig till skolan, vilket jag faktiskt gjorde och jag genomförde det bra oxå! Eftersom att jag har haft problem med skolan nu nästan hela min uppväxt fram och tillbaka så känns det äntligen som det blir bättre nu. Det är synd att det är nu när det bara hadlar om ett par månader. Men det är alltid bättre än inget.

Jag klarade även av att ta kontakt med min lärare och styra upp mina kurser så nu ska jag enbart sattsa på 3 saker, det är projektarbetet, Människor i behov av stöd och sen rester! Låter toppen för mig tycker jag.. Nu gäller det bara att jag klarar av detta..

Så i kväll ska jag sjunga på Karlsson och i morgon ska jag på möte så på Onsdag ska jag tillbaka igen, och nu ska jag äta sushi som M hade fixat =) Sen blir det pluggande.. Lägger upp lite svar på lite frågor som kommit in om ett tag =)

Min syster och jag leker i köket, vi gjorde en koja av köksbänken, tänk att mamma och pappa orkade med mig som liten hahaa..!!

 

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test