Karaoke tävling

I måndags lyckades jag gå vidare i en karaoke tävling som har final i dag. Priset är en studioinspelning! Så nu hoppas jag på att alla som sjunger bra blir sjuka så jag har en chans hihi.. Neeej jag tycker inte att det är viktigt att vinna tycker mer att de bara är roligt.



Är otroligt glad över att jag fortfarande orkar med att sjunga, känner att om ett tag kommer sången nog oxå få lida av hur jag mår just nu. Helt galet, jag vet exakt vad som håller på och händer och vad som sker mm. Jag kan hjälpa andra men inte mig själv. Så just nu ska jag bara göra saker som jag tycker är roligt att göra för att inte bli mer deppig..

Så i dag ska jag ladda in för i kväll!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Men hallå!!!

Du har ju redan fått en studioinspelning PUCKO!!!

Ring nu och boka!!!



http://www.musikproducenterna.se/



Ett bra tips till alla andra som också vill spela in en singel eller demo!! Dom är verkligen suuuper bra!!



KRAM!

2010-03-12 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test