Lördagens timmar..

Igår som sagt var jag upp tidigt för att åka till Årsta och vara barnpassare med Unga Örnar. Men det gick inte så bra, eller bra och bra, dem kom inte med sina barn så jag och Nike hade för oss annat. Men kul hade vi ojoj.. Det kommer kanske upp liet filmer..

Efter detta åkte vi hem till mig, snacka och lyssnade på musik. Nike skulle iväg så hon lånade kläder utav mig som hon passa skit bra i hehe.. Men när Nike åkte iväg så drog jag mig ner mot Jägaren med Sabine, där varr jätte många från Unga Örnar "gamla fiket" så det var roligt, några känner jag igen och har haft några som ledare.. Men det bästa var nog när dom enbart kände igen mig, fast dom egentligen trodde att jag var min stora syster.. vi är ju rätt lika, och hon skulle egentligen varit där!..

Efter det trog vi vidare till Chaplin... Eftersom vi båda jobbar där så är det lite små skoj att ta sig dit när man är ledig. Men vi blev inte kvar så länge, vi var helt slut, så kl 3 i natt somnade jag super skönt..

Nu ska jag laga mat sen plugga resten utav dagen

bilder och filmer kommer upp i från igår oxå snart =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test