Onsdagen - Final

Onsdagens final i karaoketävlingen på Karlsson var underbar! Alla var där och alla hade roligt tillsammans. Vi startade vid 22 tiden och jag var skit nervös visste verken in eller ut. Men när det var min tur så körde jag på och jag tyckte det gick så där. Men de kändes bra ändå. Jag sjöng Evighet av Carola. Det är den låt jag är säker på o kan visa lite mer med rösten..

 

Vet ni va det bästa utav allt var? De var att Erik Grönwall & Calle Kristiansson var juryn!!! Så grymt roligt, dem bjöd på sig själva och var jätte bra på att bedöma. Erik har haft sin sångstart inom karaoke så nästan alla känner ju honom i gänget..hihi.. Trevliga va dom som tusan!

 

Calle säger vem som vinner!



Sötisar, vi sitter och pratar lite innan tävlingen!



Marie, jag och Erik



Calle och jag

Har massor med bilder ni kan gå in på facebook och kolla, har börjat fota Vimmel bilder på Karlsson =) Jag vill passa på att säga grattis till Michele som vann i Onsdags, GRATTIS


Där har vi honom =)

Här är vi, dessa två bredvid mig är super duktiga båda två att sjunga =)

 

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Richard Lane

Jenny du sjöng visst underbart bra på tävlingen.



Stor kram

2010-03-13 @ 01:43:56
URL: http://WWW.RICHARDLANE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test