Söndagsmys

Nu är jag helt slut efter gårdagen och dagens aktiviteter. Igår jobbade jag på Chaplin med karaoken helt själv och jag tyckte det var super roligt. Massa folk som sjöng och inte alls så mycket strul som jag hade räknat med att det borde ha varit. Det roligaste var när folk kom fram och tyckte att jag skötte jobbet jätte bra..

Idag har jag varit på kalas hos lillkusinen Sebban som fyllt 15 och moster som fyllt år. Jätte mysigt att träffa släkten igen, det är så synd att man inte träffar släkt så ofta. Framförallt att man inte gör mer än vad man gör med kusinerna. Men som tur är så händer det att vi har kusinträffar. Hur ofta träffar du släkten och brukar ni göra något speciellt tillsammans? Efter allt detta så var det dax för middag och jag var sugen på att göra kycklingsallad och det vart super gott, ta det man vill ha till och blanda ihop. Jag hade kycklingklubba, gurka, sallad, fetaost, oliver, dressing, tomat och lite annat.. supergott, det bästa är att grönsakerna räcker till i morgon oxå så då kan jag ta med dom till lunch i morgon och köpa en kycklingklubba.. billigt och gott =)..

nu ska jag återgå till söndagsmys M är här och vi ska börja kolla klart på Wallander och fylla på med gurka och morötter i skålarna. Det är verkligen gott med grönsaker och dipp. Men godast är nog Coca Cola i glasflaska som vi har en varsin av hihi.. Myskväll<3


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test