Uppe med tuppen en Lördag

Oj va trött jag är, Efter gårdagen oplanerade kväll så är jag ändå rätt nöjd. Skulle träffat Emma min syster, men när jag ska åka så ringer dem i från Chaplin och behöver mig vid karaoken, så det var bara att snabba sig dit. Men det var roligt. Det var inte så många som sjöng i början. Så ni kanske förstår att jag passade på då!. När jag slutade så snabbade jag mig till Fridhemsplan, skulle mött syrran, men då säger hon att dom är på väg hem.. Så det betyder att jag vände hem jag oxå.

Men när jag kom tillbaka till T-Centralen så väntade M där och tänkte att han skulle göra resten av kvällen bra. Han harde hyrt en film och köpt med sig läsk och godis hihih. Så kvällen slutade mycket bra!
Men varför jag är vaken nu är för att jag ska åka till Årsta och vara barnpassare med Unga Örnar. Ska bli mysigt, solen är uppe och det betyder kanske en promenad? hihi

Men i kväll blir det Jägaren =)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test